Gelagat pelik guru di bilik darjah

Share
Yang ni pula adalah ragam-ragam tenaga pengajar yang pelik. Nasib baik bukan kat Malaysia ...














39 comments:

unknown girlz said...

haha. kelakar kot pic2 ni.. memang peliks -___-''

nasylo said...

hehe...semangat mengajar....

YbbNblh ❤ said...

Hahahaha, mcm2 gaya. -..-

Zar_ita J said...

peliknye....

Miss Green said...

mungkin sbab stress gak k0t .. HAHA !

Shafizza Hana said...

PERGH!!! TERBAIKLAH! KALAU SAYA ADA CIKGU MACAM TU, DAH LAMA SAYA CKP "CIKGU, SEBAGAI CIKGU, MESTILAH TUNJUK PERANGAI YANG ELOK! APA PUNYA CIKGU! BLA LA LU !" XD

Kerinduan seorang muslimah said...

lawak sgt..nie mst tlbh smgat nie..

CharlesNetto said...

Legal bastante curioso para nossa cultura ocidental eu não tinha ainda visto algo parecido, mas ao meu ver é bastante criativo e nota-se que mesmo assim são bem ensinados pois seus professores não medem esforços na arte de ensinar, obrigado por partilhar esta fotos em post, pois assim obtive um conhecimento transcultural observando uma cultura um pouco diversificada da minha, valeu, ok!

radin7 said...

"ikut apa cikgu ajar,jgn ikut apa cikgu buat"

L@dyKichiMachiko said...

hehehe..cikgu2 tu semuanya bersemangat & menggunakan sepenuhnya alat2 yg ada dlm kelas sbg teaching aids! HAHAHA..

cheguZam said...

entah-entah chegu pun mcmni juga, kadang-kadang tak sedar, chegu ngaja math, kalau takde pembaris pernah chegu pakai meja yang dah tertanggal kakinya ganti pembaris, lawak tak?!?!

Anonymous said...

Bagi saya cikgu tu semuanya kreatif....@ dlm erti kata lain P & P mesti diteruskan walau dlm keadaan apa sekalipn....agaknya ada tak cikgu kt Malaysia yang mcm ni????

Anonymous said...

guru kreatif dan inovatif, ada inisiatif..

Princess Maiza said...

hahahah... giler giler harh!

Mama Adeeb said...

Sekolah tak ckup fasiliti la tu.

eiyza_mirza said...

hahahah

Sakahayang Kang Asep said...

lucu itu semua kelakuan guru ,,, tapi rasanya tidak mendidik ya?...

twentytwofebrury said...

hahahaha

twentytwofebrury said...

mcm adeeeeeeeeeeee

PakMat said...

smangat btol dyorg mngajar.

Anonymous said...

Kekurangan bahan mengajar bukan alasan untuk mengajar dengan penuh gigih dan komited. Guna peralatan sekeliling yang boleh digunakan sebagai alat bantuan mengajar. Guru yang letak kaki atas kerusi tu saya kurang setuju, memang kurang........

Ф дфѕдғфдғ Ф said...

ahhahah ngakak pisan euy XD

infoserius™ said...

haih.pelik sokmo .haha

http://infoserius.com

Aku Kecil said...

hahaha!! lawak gila!

ROJAK said...

yg last tu bukan main lagi posing..papan hitam tu nak kena keataskan sikit

cahyadi_blog_san said...

hai please follow me

Nida Ann said...

pown bole..
hai blogger im nida jz wanna share info about beautician if u would like to view my blog tq :)

Anonymous said...

pelik tapi da keyataan cam tu,betol ker smua cigu megajar semua cam nie hahahaha!!!!!!

guru said...

ini maknanya guru yg betul2 semangat nak ajar murid2nya jadi pandai, bukan mcm di tempat kita ini, guru klu mengajar di kelas murid2 yg bengap, du biar aja pi mampus, janji aku dpt gaji , itu budak mahu pandai ke tak pandai lantak..

guru said...

itu baru betul, cikgu semangat ajar murid2nya, bukan mcm tempat kita, janji dpt gaji sudah...

As Long As i'm still Alive... said...

that last teachers pose,... its... incredibly awesome... 0-0

van said...

wah... guru ada suri tauladan yg menjadi contoh dari murid2nya...
berkunjung ke kampusku, sarannya kmi harapkan. :)

rina imoet said...

hahaha.. pic tu yang terahir amat suke kali

Anonymous said...

wow.......amazing teacher.....
http://belajarbarenamar.co.cc

Nur-nba said...

Alahai.. tergelak melihat gelagat cikgu2 tu..

pencita ilmu said...

walau apa jua caranya,sapelah kita tanpa guru..

Timbok said...

haha itu barulah...

Anonymous said...

DIORANG mesti sengaja nkbuat pelajar diorang terhibur dan xbosan time belajar

jumarmac niza said...

great teaching skills...
so great....

Post a Comment

.

Followers