Polis Trafik Menari

Share

Polis trafik ni bekerja dengan penuh gaya, siap menari lagi tu..hehe, jom tengok aksi menarik si abang polis dari Abuja, Nigeria ini :


17 comments:

Wawa Zolkepli said...

hahah!
silap mnari, die yg gne langgar t..

yatie said...

@wawa: takde la boring sangat keje dia kan,hehe

Merul said...

mmg tgas polis kt sana cam 2 kot..heehe

ejard equado said...

kan kena langgor baru tahu

jeera said...

puulllaaamaakkk.. kan best polis mesia cmnie.. hahaha..

Izet La' Fae said...

klo akuh ; da langgar da xD

asri said...

cam nak zapin johor jerrr

Deoxis said...

PTDM xnak wat kew?

shutdownme said...

haha
style pulak!

syed cinta semua said...

terbaik la lu polis...hahahaha...kompom x boring...

puterihikayat said...

STAILO..

AqilRock~ said...

terbaek dri ladang. .:D

Im Muslim said...

apsal x menari tanggo je....

muhamad asyraaf said...

best 2 video nie.....

a little bright girl said...

kan lau 10 orang polis gini aku rase dah tukar name jadi artis dah....xde dah polis

Anonymous said...

dah macam orang tak betul ada gak...tak penat ke????wakawaka....

Anonymous said...

cmne diorang boleh phm isyarat yg dia buat

Post a Comment

.

Followers