Gadis Bertudung Persenda Zikir

Share

Ya Allah..sedih lihat aksi mereka..Bertudung tetapi mempersendakan zikir.. Layakkah mereka memegang status muslimah jika begini lagaknya? Apa perasaan anda bila melihat klip video ini?


33 comments:

black_cat3500 said...

apa la punya bodoh minah minah nie buat malu agama jerrr aih.....

si biskut said...

macam bangsat jer aku tengok,aku yg jahil nie pon tak tergamak buat..

DaHLia said...

pepagi aku dah gerammmm...rasa nak C4 je diorang ni

Eryati said...

aku pun sakit jiwa tengok dorang ni

ShaNaz Saadon said...

astagfirullahala'zim

ZBZniaga said...

astagfirullahala'zim

Anonymous said...

Bila cetek ilmu agama .. maka beginilah jadinya. Kalimah Allah bukan untuk dipersendakan!

Izet La' Fae said...

astagfirullahhalazim ..

pkai tudong , lengan panjang , tpy perangai SUBHANAALAH !

SYANI said...

BODOH!

Zuleika SM said...

nauzubillah..

doaknlah smoga Allah mmberi kita semua (trmasuk para muslimat dlm video tu) taufiq dan hidayah utk sme2 ambil iktibar..

Anonymous said...

orang bengong x da agama

Anonymous said...

anak sape la ni...buat malu perempuan je..takde benda lain nak buat ke...jgn la main2kan perkara mcm ni..sedar la wahai perempuan dalam video ni... Ya Allah..

Anonymous said...

aku tengok macam org kena rasuk pon ade..macam pengamal ajaran sesat..buduss~

Putryy said...

Cam Aram! Lahanat Betol!
Bengomm!! ~

Anonymous said...

facebook.com/senahconverse... ni la fesbuk dia... dia dah tukar ID.. gambar pon dah tukar.... dah hidden.... ni plak blog dia... http://boosahaja.blogspot.com/..

ni lg sorang tuh http://www.facebook.com/END.DAKOTA#!/album.php?aid=-3&id=1366388581

ni la 2 org yg terlibat beb...

diana said...

bangang nye budak2 ni.
awat bodo sangat ni??

Anonymous said...

tgok blog prmpuan tu memang menyedihkan!!sungguh tak bermaruah................jangan sampai kene tebuk dahla..

Anonymous said...

Semoga depa di beri petunjuk dan bertaubatlah....
Masih Kurang matang dan bodoh lagi pemikiran...

ejard equado said...

nampak sangat menunjukan derang tuh jahil agama

EmerQatar said...

astagfirrrulloh....apew nak jadi lah!!!

akucintaAllah said...

kalu rasa diri 2 jahil, pergila cari ilmu..ni semakin tunjuk plak kejahilan 2...sedih!....macam ni ke bakal ibu2 kpd generasi yg akn dtg...???

zulaikha@iekha said...

ya ALLAH,,, ape nak jdik lar dgn zman skrang ni,,

mimi said...

sedih betul tenguk..walaupun nak memain ke ape jangan lah sampai mengejek zikir tu..

Leena said...

malu .... huhuhuuu

edi ecal said...

jodoh yang paling dekat dengan kita2 Adalah maut~ jadi jgn persedakan zikir~

ryna~lurve~nov said...

macam sial jer.. pakai tudung tp bangang ngalahkn org yg xpakai tudung. belajar tingkat tinggi tapi bodoh lagi bertingkat2... bangang nyer pempuan...

Deoxis said...

asas asas perkara yang membatalkan iman ialah dengan tenang mempersendakan agama.. allah pun da berfirman..
" dan janganlah kamu mendekati orang yang menjadikan agamanya satu permainan ataupun melakukan suruhan dengan main main.."

slumber said...

mcam bebudak kecik jer...yang baju unggu tuh macm beroq..bak kata rakyat kemaman MENYENYEHKAN (melampau)

niea naie said...

nmpk jew pakei tudung tpi..ish..ish..ish...kurang iman nie..!!!bkn kurang...langsung tadokkk!!!!

Anonymous said...

memalukan kaum pompuan lain je...merosakkan imej pompuan bertudung je...anak sapo lah nie....mak bapak pun malu nak mengaku anak mcm nie...

Solihahazahar said...
This comment has been removed by the author.
Solihahazahar said...

muke dh lawa . tapii perangai .....

roslina said...

na'uzu billahi minzalik..

Post a Comment

.

Followers