Pembaca Berita Tersedak Nyamuk

Share

Ketika sedang membaca berita secara live, seekor nyamuk tiba-tiba terbang masuk ke mulutnya hingga ke kerongkong, menyebabkan Hua Ching tersedak. Meskipun dalam keadaan begitu, Ching berusaha untuk meneruskan siarannya hingga ke siaran iklan 4 minit sebelum digantikan dengan pembaca berita lain..
Ching kemudiannya dikejarkan ke hospital berikutan insiden tersebut..Sumber


Ish, dasyat juga penangan seekor nyamuk ye, nasib baik tak apa-apa.

7 comments:

Wawa Zolkepli said...

nyamok pilih awek cun jer plak tuh.
=D

xangonila!! said...

hahaha..nyamuk 2 nk singgah tido kowt..;-)

Amirrah Zawani said...

kesian dia.. x pasal2 masuk spital..

shameel Iskandar said...

hehehe, nyamuk jantan tu sbb tu ia nak bermanja dg nawek cun. Tapi,raja namrud pada zaman Nabi ibrahim dulu meninggal krn nyamuk masuk ke dlm telinganya.

farah wahida said...

Klau la nyamuk ni spesis manusia,aku rase lame dah kena lempang ngan geng2 tv tuh sbb mesra tak kena tempat..hehehe

Deoxis said...

ehem,.. kuasa ALLAH kan.. betoi.. raja namrud.. urm.. iktibar pada Affu'llah..

Im Muslim said...

mesti die dah jadi katak kan?

Post a Comment

.

Followers