Nenek Nak Pergi Sekolah

Share

Cun r nenek-nenek ni posing pakai seragam sekolah..sporting & cool. Nenek yang duk depan sekali tu, posing budget comel ke nek, ngee..

nenek yang pakai kasut sekolah tu boleh tahan jugak gaya posingnya kan, caya la nek..hehe

12 comments:

nrshasha said...

erkkk..
apsal makin mude jek nmpk nenek2 neh..
wakakakakaka

tice LIN said...

comey2 belaka...:)

Amy Lim Su Yen said...

haha,saya punya malas nak pergi sekolah sekarang dah penuh semangat! cute-nya nenek-nenek :-)

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

awwww~~sungguh comel..ngahahaa...kat mana neyh ehy?

Dee said...

ikat rambut tocang 2 tu..x tahan..hahaha..salam kenal..

Wawa Zolkepli said...

nenek xpakai lencana.
t pengawas amek name bwu taw..
=D

yatie said...

@Dee: salam kenal :)..a'ah kan, nampak seksi yg ikat rambut tocang tu, ngee

cuz said...

apa yg dah berlaku sebenarnya ni..huhu ni mesti kes muda² xdapat g sekolah ni..huhu

yatie said...

@cuz: takde apa yg berlaku..ni maybe diorang buat reunion je kot,hehe

ejard equado said...

tersenyum aku dowh...

puterihikayat said...

SALAM,,
SGT2 CUTE!

Im Muslim said...

nenek sapo la tu....

Post a Comment

.

Followers