Dulu Saya Lelaki, Sekarang Saya Perempuan..

Share
















Dah elok-elok jadik lelaki, gatal nak tukar jantina la pulak. Ini la kategori manusia yang tak pernah bersyukur dan tak cukup dengan apa yang ada. Tapi diorang ni kafir, tak kisah la kan..dah terang-terang masuk neraka. Tapi bagi yang beragama Islam pula? ada yang tahu benda ni haram, tapi buat jugak..ubah sana ubah sini, tukar sana tukar sini..bertaubatla selagi nyawa masih ada, dunia ni sementara je.

6 comments:

♥cutebabygirl♥ said...

most of them look like the real woman!
amazing!

iena.[banana] said...

biar benar? muka hampir same. mase jadi laki pun muka cam pompuan gakk. ish3x. =)

zither said...

eh lain pulak muke deh

cik elina said...

ada ke ni ?
siyes ka ?
mcm xcaya..
:D

ezza said...

bahaya betul..kalau terkahwin cane nie?

dayu misswave100 said...

ishh...nmpk real mcm pmpuan...seyes..

Post a Comment

.

Followers