Macam Mana Duit Dicetak?

Share






10 comments:

Anonymous said...

kalau aku keje situ.. aku ambik sekeping 1000 masok poket tiap2 minggu

akuvision said...

nak masuk poket camna, security mesti ketat punya. lagipun duit blom finalize kut kat tangan diorang ni.

si pendek dan moody said...

pictures do the talking

Wawa Zolkepli said...

wow.
berjuta-juta lemon!

ASaDa RyutaRo said...

peehhhh.. cam best je klu ada kilang cetak duit ni. hahaha..

liennasts said...

walamak.. berpinar bijik mata tengok duit.. agak2 kat msia ni dia cetak duit kat mane erk? mesti dia punya kawalan ketat gile..

belalang hijau said...

klu x salah kilang cop duit ade berapa kerat jer dlm dunia nih...x salah belalang hnya kat 2 negara ja ada kilang cop duit...betulkan belalang kalau fakta nih salah yea...

saddam said...

wah... mesty org yg keje tu tak tahan tengok duit banyak mcm tu...

Im Muslim said...

mcm surat kabo lame pulak...

Jangan Tinggalkan Aku Lagi said...

sebuah artikal yang amat menarik..menambah inf0

Post a Comment

.

Followers