Tutup Aurat Ke?

Share
Adakah gadis manis ini ayu bertudung menutup aurat?
~
~
~
~
~
~
~
~
jawapannya tidak..

kalo dah macam ni gayanya baik tak payah betudung..nampak sangat kurang ajar dan mempersendakan Islam..mungkin bagi dia aurat hanya dengan menutup rambut?takkan sejahil itu?..gila ke apa,huh

14 comments:

♥cutebabygirl♥ said...

bongoks!

ejard equado said...

org cam nih baik kasi babi makan. nampak sgt menghina hukum Allah. kalau menghina hukum Allah... maknanya seseorang itu dah kuar dari Islam. Nauzubillah...

Adam said...

kebanyakkan ompuan bertudung sbb diorang rse dorg tak nampak cantik bila buka tudung...mgkin kos nak rebonding rambut mahal kot...mgkin salah satu kes spt gambar ni...

Serai Wangi said...

da elok pakai tudung skirt lak pendek...
aduhaii....wanita..

cik konah (CK) said...

rasa cm nk lempang2 je ngn tayar beskal lau nmpk pempuan nih

ayeen said...

sangat budu !

Izet La' Fae said...

kaki ta lawaa ; ade hati na pkai skirt yg serupe jename bundle :P

AlyNn NyzAa said...

pe nk jd.........

Intan Shazwani said...

begong tul lah pempuan nie

Ku_yah said...

terlalu nk bergaya la ni...sekali kena gayan...baru tau langit tu tinggi ke rendah

EAsheera !! said...

BONGOKS nyer pompuan... kalau nak pakai tudung pon agak2 sket ler... mak kau x ajar kau ker??.. jangan2.. mak kau pon same mcm kau !!!!

PinoQyo said...

mmg bongokz!!!!

shue'hada is wada said...

ntah . dah aah burok kaki uew . ya allah . jatohkan lah azab kepadanyer :(

Noraini Ishak said...

Astaghfirullahalazim.....mempersendakan cara brpakaian org muslimah,,,bertaubatlah...
kan lagi elok dan sopan jika skirt labuh dan digayakan dgn T-shirt lengan pnjang....mkin cntik dan brgaya.....

Post a Comment

.

Followers