Ribuan Obor-obor di Black Sea, Rusia

Share
Kumpulan besar obor-obor yang terdapat di Black sea, Rusia..jenis obor-obor ni adalah dalam kategori yang tak merbahaya (hepi ceria je pempuan ni mandi-manda dengan obor-obor)





Obor-obor kebanyakannya merupakan salah satu haiwan laut yang paling merbahaya kerana sengatnya yang beracun. So jangan suka-suka nak mandi dengan obor-obor (macam pempuan kat dalam gambar ni) sebelum korang pasti sama ada obor-obor tu jenis bahaya atau tak, kang tak pasal-pasal pulak..

2 comments:

Post a Comment

.

Followers