Polis Selamatkan Budak Yang Cuba Dibunuh Oleh Bapa

Share
Di China, seorang bapa (layak ke dipanggil bapa?) cuba membunuh anak perempuannya yang berumur 2 tahun dengan mencampakkan budak malang tersebut melalui tingkap. Namun tindakan cekap seorang polis yg berani berjaya menyelamatkan budak tersebut (bravo)..well, gambar menggambarkan seribu cerita, so tengok je gambar kat bawah aksi-aksi rescue polis tersebut :













Bapa budak ni penagih dadah..ape la, kalau nak jadi penagih tak payah la jadi bapa. (kenapa la polis tu tak campak je lelaki tu, baru padan muka, hehe)

No comments:

Post a Comment

.

Followers