Perempuan Kalau Dah Marah..

Share

Haa..kan aku dah cakap, jangan cari pasal dengan perempuan, tapi korang degil.. sekali dia mengamuk...pergh.. 4 sure korang akan kenang sampai ke anak cucu. Jom tengok perempuan mengamuk, ngeh3






So kepada jejaka-jejaka di luar sana, sebelum korang nak cari pasal dengan perempuan, sila pk sebulat-bulatnya sebelum padah menimpa. Renung-renungkanlah dan selamat beramal (",) any comment?

*Thanks to pengirim email, Roy

5 comments:

Miss BluRr said...

wakakakaka...
x kan lah marah smpai nk wat mcm tu..
nmpak kat jln langgor je..ahhaha :P

Ustaz Love said...

audi tu.. huhu

NenekPenne said...

alamak..tak sampai hati nak buat mcm ni..
sempat calar2kan kereta dia dgn lukisan track keretapi jer.... :)

Izet La' Fae said...

waaaaah ; bini dye tuh penganas

S[o}uL-Bo[y}--Aizat said...

perhhh sebek isteri aq bek
hahaha

Post a Comment

.

Followers