Malang Tak Berbau...

Share
Kalau la malang tu berbau..kan? benda dah nak jadi kita tak boleh elak..terima je la dengan redha coz ada hikmah disebaliknya. Tapi ada jugak insiden kat bawah ni yang buat aku tergelak,hehe..dan yang nampak macam tak logik pun ada. Tapi betul la kata orang, benda yang tak mustahil pun tak mustahil boleh berlaku..





























h



a





3 comments:

Daina said...

tak munasabah..ciannya

puterihikayat said...

pelik pelik !

Misa said...

Ada jugak gambar yang sempat diambil....He....

Post a Comment

.

Followers