Budak Umur 2 Tahun Merokok

Share
Tony Liangliang..budak ni umo 2 tahun dan menghabiskan sekotak rokok sehari. Pertama kali ayah dia bagi rokok masa umur dia 18 bulan..katanya untuk bantu mengurangkan ketidakselesaan sakit (penyakit hernia) (ye la tu membantu..patut ke?). Lepas tu, dari hari ke hari budak ni sentiasa nak merokok, kalau tak kasik, dia akan marah dan mengamuk..dan bilangan rokok yang dihisapnya juga semakin bertambah.. Tengok video budak ni merokok..



Ada ke gelak..diorang ingat kelakar ke..apa la akan jadi pada budak ni nanti..kesian

1 comment:

snowblack said...

skrg ni trend dah kut.
xkisah bdk2 nk buat ape.
jnji die snyp dan tak buat bising nangis2 mak bpk xheran pun. ade ke patut.

Post a Comment

.

Followers