Ada Satu Cerita, Nak Dengar Tak?

Share
Ceritanya camni,

Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti di tepi jalan sambil melihat keadaan keretanya yang kemek. Hari dah nak masuk magrib, dia menjadi semakin resah. Dah la jalan tu sempit, lampu jalan pulak takde.

Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah la tak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam pelesit. Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit " Hoi.. Babiiiiiiiii....... Slow sikit....."

Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu pun menjerit balas .. "Celaka!!!!! F**k you!!!, Pu**mak kau!!!".."Bagerooo..." sedap jer cakap babi...."

Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat.... Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut.. Apabila sampai ke sana, kelihatan budak tu terpelanting dalam semak manakala motosikal nya remuk sama sekali.

Rupa-rupanya, dia dah langar babi yang telah dilanggar oleh perempuan tadi.

Moral of the Story : "Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!! " tu bukanya marah... tapi nak bagi tau jer....yang ada babi tergolek kat depan....hehehehehehe

No comments:

Post a Comment

.

Followers